Запитання та відповіді

1
Як оплатити квиток?

Онлайн, на сайті, за допомогою платіжної карти Visa або MasterCard.

Готівкою, через касу будь-якого банку за реквізитами:

Отримувач: ТОВ «БАС АЙ Т»
Код отримувача:41004111
Банк отримувача:ФИЛИАЛ «РАСЧЕТНЫЙ ЦЕНТР» ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Код банка:320649
Номер рахунка:26004052694106

За допомогою сервісу «Приват 24»

2
Чи можна у Вас забронювати квиток?

На нашому сайті є можливість бронювання місць тільки для зареєстрованих користувачів. Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що при бронюванні встановлені певні терміни викупу квитка. В разі, якщо Ви викуповуєте квиток невчасно, бронь знімається, а місце стає доступним для подальшого продажу .

3
Як повернути гроші за оплачений квиток і які умови повернення?

Повернути гроші за оплачений квиток можна через особистий кабінет, який створюється після проходження Вами реєстрації на сайті.

В залежності від способу оплати, повернення коштів буде здійснено в найкоротші терміни.

4
Ще мені дає реєстрація на сайті?

Реєстрація на сайті не є обов'язковою і Ви можете без проблем, купувати квитки без реєстрації. Проте, зареєстровані користувачі отримують додаткові переваги. Тільки зареєстровані користувачі отримують можливість здійснювати бронювання на сайті, а також брати участь в різних акціях і програмах лояльності.

5
Чи можна перевезти з собою домашню тварину?

Питання перевезення домашньої тварини вирішується в індивідуальному порядку з кожним перевізником окремо. Для того, щоб уточнити можливість перевезення на тому чи іншому рейсі зверніться за телефонами служби підтримки або напишіть нам на електронну пошту. Наші співробітники зв'яжуться з перевізником, а потім дадуть відповідь на Ваш запит.

6
Чи застрахована моя поїздка?

Відповідно до чинного законодавства страхування пасажирів є обов'язковим видом страхування для перевізників. Страховий платіж входить у вартість проїзду.

7
Чи можна змінити дату поїздки?

Для того, щоб поміняти дату поїздки слід спочатку здійснити повернення квитка через Ваш особистий кабінет (при цьому, Вам будуть повернуті гроші відповідно до порядку відшкодування, встановленим перевізником), а потім придбати новий квиток на потрібну дату.

8
Чому я не можу вибрати конкретне місце в автобусі при покупці і де я буду сидіти?

Якщо при покупці квитка Вам не надається можливість вибору місця в салоні автобуса - це означає, що у перевізника на даному рейсі діє вільна посадка. Вільна посадка означає, що перевізник гарантує Вам місце в автобусі. Однак, при посадці.

9
Які умови для перевезення дітей?

Більшість перевізників, послуг яких реалізуються на нашому сервісі надають дітям знижки на проїзд. Розмір знижки залежить від віку дитини. Його можна побачити при натисканні на напис «Детально», на сторінці результатів пошуку рейсів.

10
Які умови перевезення багажу?

Умови перевезення багажу встановлюються перевізниками індивідуально. Отримати інформацію про ці умови можна під час купівлі квитка, на сторінці результатів пошуку рейсів, при натисканні на напис «Детально». Якщо в розділі «Детально» відсутня інформація про умови перевезення багажу, зверніться за допомогою в службу підтримки за телефонами, через месенджер Viber або напишіть нам на електронну пошту [email protected].

11
Що робити, якщо мені не прийшов квиток на електронну пошту?

Зверніться по допомогу в службу підтримки за телефонами, через месенджер Viber або напишіть нам на електронну пошту [email protected]. Наші співробітники обов'язково вирішать Вашу проблему і Ви отримаєте квиток.

12
Чи можна сісти в автобус по квитку на телефоні?

Для посадки в автобус на рейси інших перевізників необхідно мати при собі роздрукований квиток.

13
Чи можна забронювати квиток і оплатити водієві?

Таку послугу наш сервіс не надає. Вам необхідно вибрати відповідний рейс і здійснити оплату одним із запропонованих нашим сервісом варіантів: банківською картою, через банкомат або касу будь-якого банку за реквізитами.

14
Як дізнатися який буде автобус?

Інформація про марку і модель автобуса Вам буде доступна на сторінці результатів пошуку рейсів, при натисканні на напис «Детально». Якщо в розділі «Детально» відсутня інформація про автобус, зверніться за допомогою в службу підтримки за телефонами, через месенджер Viber або напишіть нам на електронну пошту [email protected].

15
Що робити, якщо я неправильно написав своє прізвище або ім'я при покупці?

Зверніться по допомогу в службу підтримки за телефонами, через месенджер Viber або напишіть нам через контактну форму на сторінці «Контакти». Наші співробітники обов'язково вирішать Вашу проблему і Ви отримаєте квиток з правильними персональними даними.

16
Чи зачекає мене автобус, якщо я спізнююся на відправлення?

Як правило, автобуси відправляються строго за розкладом, однак в разі запізнення Ви можете звернутися в службу підтримки. Наші співробітники постараються Вам допомогти. Однак, гарантувати затримку автобуса вони Вам не можуть. Це питання є компетенцією перевізника.

17
Що потрібно мати при собі під час посадки в автобус?

При посадці в автобус, перш за все, потрібно мати квиток. Крім того, в разі здійснення міжнародної поїздки Вам необхідний закордонний паспорт та інші документи передбачені законодавством.

18
Звідки відправлятиметься автобус?

Місце відправлення автобуса зазначено у Вашому квитку. Крім того, цю інформацію Ви можете знайти на сторінці результатів пошуку рейсів, при натисканні на напис «Детально» на рейсі, на який Ви придбали квиток.

19
А, автобус приїде за розкладом?

Як правило, перевізники виконують рейси відповідно до розкладу. Однак, бувають ситуації форс-мажорного характеру, які не дозволяють перевізнику дотримуватися встановленого графік руху автобусів. Наприклад, затримка автобуса згідно з чергою транспортних засобів на кордоні, складні погодні умови і т.д.

20
Що робити, якщо не виходить оплатити банківською картою?

Найчастішими проблемами оплати за допомогою платіжних карт є:

Перевищення ліміту оплати в Інтернеті

Недостатня кількість коштів на рахунку

Неправильно введені дані карти

Закінчення терміну дії карти